У суспільстві заведено – музика, яка нам подобається, частково визначає нашу особистість, настрій, життєву ситуацію та багато іншого. Маркетологи активно використовують цю теорію для індивідуального підбору музики для аудиторії бренду. Так і з’явився сенсорний маркетинг 👂🏻

Люди ж дійшли до того, що здатні несвідомо судити магазини на кшталт музики, яку вони відтворюють.

Тому нашого часу бренду важлива ідентифікація через жанр музики.

Давайте розберемо на прикладі 👇🏻

Магазини з міською естетикою, як правило, гратимуть музику в стилі хіп-хоп, тоді як салони краси використовуватимуть ненав’язливий soft pop 🔊

❗️ Бренди, які використовують у своїх магазинах переважно поп-музику, не орієнтовані на будь-який конкретний сегмент населення. Їхня мета – звернутися до широкої аудиторії. Однак ця стратегія – привілей брендів, які вже мають глобальне позиціонування.

Якщо брендам не вдається підібрати музику під свою аудиторію, вони ризикують застрягти на нейтральному рівні і втратити потенційних покупців 🙅🏻

А якому жанру музики віддаєте перевагу Ви? 🤔