Згадайте свій недавній похід у кафе, йти з якого не хотілося, або магазин, перебувати в якому було одне задоволення. І той і інший мають спільну рису – крутий музичний супровід ?

Дослідження показали, що близько 70% рішень про купівлю відбуваються безпосередньо в місці продажу. Тобто важливо впливати на споживача саме в тому місці, де він може здійснити покупку.
Також доведено, що до 33% покупців здійснюють імпульсивну покупку, перебуваючи під впливом музики.

Це вагома причина задуматися про деякі психологічні хитрощі продажу за допомогою аудіомаркетингу ??

– Швидкі мелодії обідньої пори покращують показники ресторану в середньому на 11,6%, а повільні композиції ввечері – на 15,7%.

– Прибуток у магазинах збільшується на 38%, якщо у торговому залі звучить повільна музика, ритмічні композиції можуть підвищити дохід бару на 40,9%

– Низький темп музики змушує відвідувачів довше затримуватись у точках продажу, при цьому високий темп може підвищити інтенсивність набору товарів

Усі факти зводяться до одного – не варто недооцінювати важливість музики у вашому закладі.

Довіртеся професіоналам та почніть звучати по новому ?