У когось у кімнаті задзвонив телефон, і ви безпомилково визначили виробника телефону? ?

Знайомтеся – аудіобрендинг. Недооцінена тактика для багатьох компаній, особливо невеликих

Створювати образ компанії у головах споживачів можна (і потрібно) не лише за допомогою візуалу, а й за допомогою звуку. Більше того, найчастіше саме звук глибше проникає у свідомість аудиторії та запам’ятовується на довгий час.

Подумайте про червоні вантажівки, що везуть свято перед новим роком, і в голові одразу заграє характерна пісня ?

Якщо простими словами і коротко, аудіобрендинг – звуковий образ компанії, який відображає тон, настрій фірми для завершення ідентичності бренду та донесення її до споживача.

Яскравим і найбільш впізнаваним прикладом є McDonald’s, з відомим на весь світ свистом – “Im lovin it”, синонім цього звуку напрошується сам – популярна мережа швидкого харчування.

Впровадження аудіобрендингу в рекламну компанію є однією з найважливіших складових впізнаваності бренду. Тому, якщо ви ще не визначилися з аудіоконцепцією вашого бренду, то напишіть нам у Директ, наша команда Esthetic Sound з радістю проконсультує вас.